Túrák a környező or...

22.3 K Megtekintés
(@FureszAndi)

Sziasztok!

István: ha jó Nektek, akkor én legelőbb a 15.07-es zónázóval tudok Vácra vagy tovább Zebegényre érkezni. Tomival szerintem egyszerűbb, hogyha telefonon megbeszélitek, ő elvileg 14.30-kor végez és nem tudom, hogy az összepakolását hogyan tervezi. De mondom neki, hogy hívjon Téged.

Hozzászólások: 0

Na ez így tökéletes. Köszi.

Tomival beszélek és akkor vagy 4kor Zebegény vagy fél 4-kor Vác lesz a találkozó.

(@hanari)
Hozzászólások: 0

Sziasztok,bocsánat a késői válaszért,mi 15-kor végzünk a melóval Újpesten,majd kb.17-kor indulunk Tahiból Poprádra Párkányon át.

Hozzászólások: 0

Gondolkozzatok, hogy mi legyen a szombati és vasárnapi program, hogy pénteken viszonylag gyorsan tudjunk ezen a topikon túllépni. Kocsibeosztást is kell majd csinálnunk a szombati naphoz!
Eddig a következő konkrét javaslatok voltak szombatra:
* Fehér-tavi-csúcs
* Kis-viszóka

Mi Lolával rövidebb túrát tervezünk, gondoljuk, hogy ehhez csatlakoznak az első bálozók is, de persze más is jöhet 😉

Vasárnap jó lenne minél inkább együtt maradni, ha már szombaton úgyis sok felé megyünk, én változatlanul támogatom a Rohácsi-tavakat. Ezen kívül nem is volt más ötlet eddig, jöhetnek még a javaslatok.

(@zengo)

Sziasztok!

Szombati napra a Tarajka (Hrebienok) - Téry-házat terveztük a Nagy-Tar-pataki vízesés rövid kitérővel oda-vissza. Az autót Ótátrafüreden hagyjuk, onnan fel a siklóval Tarajkáig. Kb. 12 km és 750 m szint, a térkép kalauzidőnek 5 óra 40 percet ír.
Vasárnapra az A opció a Csorba-tó - Solisko kör, kb. 10 km és 750 m szint, kalauzidő 5 óra 15 perc. B opció a Csorba-tó Poprádi-tó oda-vissza, a Szimbólikus temető érintésével (vissza esetleg a téli útvonalon), ez kb. 9,5 km és 300 m szint, kalauzidő 3,5 óra.

Üdv:
mp

Köszi minden infót.

Örömteli, hogy nagyon sok igen jó ötlet merült fel többek részéről is.

A tervünk még mindig hasonló:
Szombat: Fehérvíz - Zöld-tavi-ház - Fehértavi-csúcs ls vissza (ez csúccsal együtt 8 óra és 1200 m szint), házig és vissza (4-5 óra és 600 m szint)
Vasárnap: (jól hangzik a tavas ötlet és a Szoliszkó kör is) továbbra is északra mennék a Bélai-Tátra irányába. Ott a Kopa-hágó egy értelmes célpont, ami időben max. 6 óra szintben kb. 800 m. E erősen a szombaton szerzett fáradtságtól függ majd.

Más: ha kell akkor viszünk grillezéshez használható felszerelést és igény esetén zenehallgatáshoz frappáns eszközt.

(@eszteraszalos)

Sziasztok!

Bocsánat, most jutottam géphez.
Mi pénteken 17 órától már útra készek leszünk, onnantól lehet velünk számolni Verőcei indulással.

Mariann, akkor ha jól olvasom, a testvéredékkel utazunk? Az elérhetőségét el tudod nekem küldeni kérlek?

A túrajavaslatok közül az István által írt Fehérvíz - Zöld-tavi-ház - Fehértavi-csúcs, valamint a (már nem tudom, ki javasolta) Kis Visoka tetszik leginkább.

A Nagy Tarpataki vízesés környékén és a Csorba tónál már többször jártunk, de természetesen bármi megfelel nekünk, nem nagyon lehet elrontani a választást.. :-)!

Eszter

Hozzászólások: 0

Szombaton reggel 6:30 körül tervezünk indulni Poprádról. 3 embert el tudunk vinni, szívesen is viszünk, ha kell és velünk tart valaki.

Hozzászólások: 0

István: A szokásos bluetoothos hangszórót visszük. Nem tudom, nektek mitek van.

Az egyesületi raktáról lsz hozz nespressós kapszulát, ha nincs jelezd lécci és veszek.

Ami a grillezéshez kellene, az nagyobb grilltű, amire fel lehet tűzni a grillezendőt és egyszerűbben forgatható.

Hozzászólások: 0

Nekünk is bluetooth-os / wifi-s eszközünk van.

Grilltűket viszünk.

Raktárban Tchibo-s kapszulák vannak, s ahhoz való kávéfőző is. Az is jöhet, jöjjön?

(@guttig)

Szia István!

Én mennék veletek szombaton reggel.

Üdv

GG

Jöjjön.
Így a nespressot nen visszük.

Hozzászólások: 0

Részünkről nagyon jó volt a hétvége. Szép időben jutottunk fel mindannyian a Fehértavi-csúcsra tegnap, ma pedig már kicsit szeles körülmények között sétáltunk fel a Bélai-Tátrában a Sziroka hágóig.

Köszönöm Mariannak a szervezést, Erikának, Gabinak, Heninek és Eszteréknek pedig mindent, amit hegyekben a túratársaitól kaphat az ember.

(@guttig)
Hozzászólások: 0

Sziasztok! Én is szeretném megköszönni az elmúlt két napot.A szervezést a szakácsok munkáját a fuvart és a jó társaságot. Üdv: GG

(@zengo)

Sziasztok!

A mi részünkről is szeretnénk megköszönni a szervezést, a szállást, a sütést-főzést, nagyon jól éreztük magunkat!