Túrák a környező or...

3 Reactions
22.3 K Megtekintés

Toni!

Nem kioktatni, hanem hanem átgondoltan, szöveget értve olvasni!

Nem, nem arra gondoltam. Tehát akkor nem is kaphattam rá választ más topikban... Én tudom, hogy mi a különbség az Alacsony-Tátra és a Szlovák-paradicsom között. Az egyik június 18-20 körülre, a másik júliusra lenne időzítve. Utóbbihoz hozzá is szóltam, tehát nyilván az időpontról is van információm.

Istvánnak köszönöm a választ. A BKT hétvégéje nekem sem jó.

UTOLSÓ FIGYELMEZTETÉS!

Kiadó 2 hely a két hét múlva (június 13-14.) esedékes osztrák túrára Kufstein környékére! Részleteket lásd korábbi hozzászólásban.

UTOLSÓ UTÁNI FIGYELMEZTETÉS!

EKE tábor:

Július 25-én reggel indulunk Erdélybe. Aznap, vasárnap és hétfőn este Baksa tanyán alszunk. Egyik napon (valószínűleg vasárnap) túrázunk egy jót a Hargita csúcsra, másnap ha mond jót Baksa Józsi, akkor megint túrázunk, ha nem, akkor heverészünk. Kedden reggeli után átkocsikázunk Tusnádfürdőre és foglalunk sátorhelyet. Ezután szombat reggelig a táborban maradunk és részt veszünk a túrákon. Szombat napközben valószínűleg távozunk Gyimesbe a tavalyihoz hasonló szekerezésre, majd estére visszamegyünk a táborba, a záró bulira. Vasárnap reggel elpakolás után megindulunk haza. Eddig 8-an vagyunk: Mariann, GG, Benedek, Tünde, Adri, Vándorcsillag, NPL, Toni. Kérdőjelesek: Vaterlo, Orsi, Rigó Zsuzsi...

Azért kérem, hogy gondolja át mindenki az esetleges csatlakozást, mert a Baksa kollégának péntekig (június 5.) létszámot kell mondanom. Egyébként nála 5.500 ft/fő a szállás gazdag reggelivel és két fogásos vacsorával.

Minden más info: http://vt.cseke.ro/

A szekerezés ára 2000 ft/fő körül egész napra, über szép tájakon Gyimesben.

Köszi!

Toni

Zsolti!

Biztosan én vagyok a gyenge elméjű, de visszaolvastam pár hónapot a topicban és nem találtam Alacsony-Tátra túrára utaló beírást. Ebből fakadóan simán gondolhattam azt, hogy a Szlovák paradicsom-os menetre gondolsz. Egyébként BOCS!

Toni!

Semmi gond!

Az utolsó siemens-en gyűlésen hangzott el részedről, hogy a közös balesetünk 10 éves évfordulóját mindenképpen a túra megismétlésével szeretnéd "megünnepelni". (Arról már nem esett szó, hogy a tényleges napon, vagy a hozzá közel eső hétvégék egyikén.) Én ezt magamban rögzítettem, de arról már had ne tehessek, hogy elfelejtetted vagy tudom is én. Itt a fórumon mindaddig, amíg be nem írtam, nem esett szó róla. De ez ne az én saram legyen! Vagy legyen, különösebben nem érdekel. Annyit meg tételezz fel rólam kérlek, hogy Szlovákia tájegységeiben tudok különbséget tenni!

Ám választ megint nem kaptam a kérdésemre.

Aha. Most már ok.

Akkor a közhöz egy újabb program: 1 napos túra a Chopokra június 20-án. Reggel megyünk, este jövünk. Autóval 2,5 óra a kiindulási pontig, mely a déli oldalon lévő Trangoska parkolója. Túránk során érintjük a Baba-Chopok-Gyömbér hegyeket. Kb. 15 km.

2005. június 18-án erről a túráról haza felé Besztercebánya és Zólyom között balesetet szenvedtünk az autópályán. Ennek emlékére lesz a menet, ha összejön a Csapat.

Jelentkezéseket kérném e hét végéig!

Mászós, de látványos túra, útközben két turistaházzal, knédlivel, sörrel, gőzgombóccal...

Hozzászólások: 0

Remek, köszönöm! Természetesen jövök. Öcsémmel is beszélek. Jelzem a válaszát.

Update: Öcsém is jönne, sőt egy haverja is.

Hozzászólások: 0

Ezennel jelentem a jövő hétvégi Bolzano - Kufstein túra autója betelt, 9-en megvagyunk.
Ha esetleg szerveződne még egy autó, akkor azt szívesen vesszük...
Sajnálhatja, aki nem jön 🙂

Hozzászólások: 0

Június 20-át tervezzük mindenképpen, megyünk mi is autóval (ha kell), ma-holnap dől el, hogy az a hétvége szabad lesz-e.

Hozzászólások: 0

Tegnap kiderült, hogy június 20-21 nekünk mégsem lesz jó. Elnézést ezért...
Toni jelezte, hogy nekik a július esik ki, így a közös 'emléktúrát' sajnos augusztusra kellene halasztani.
Zsolitka: ennek ellenére júniusban vagy júliusban még szervezhetünk felvidéki látogatást, látogatásokat. Az elsőt akár most vasárnap is.

Hozzászólások: 0

Részemről rendben. Ötlet a helyszínre?

Hozzászólások: 0

Holnapig gondolkodom, tedd ezt Te is. Nagy-Fátra pl.? A nyugati részein eddig kevesebbet jártam.

(@vandorcsillag)

Köszönöm a helyet az EKE táborra. 🙂
Viktor sajnos csak később tud jönni, számára Baksa tanya kimarad, de a szekerezésben mindketten szeretnénk részt venni.

(@guttig)

Sziasztok!

Felbuzdulva BTHE tátrai túráján szeretnénk kimenni 4 napra ismét. Időpont 2015. július 30-augusztus 2. Négy nap, négy csúcs! szabadon választottan. Szállás kempingben, sátorban. Eddig ketten vagyunk, Henrik és én:)) remélem van kedve még másnak is csatlakozni.

Üdv:

G

Hozzászólások: 0

Jó lenne, de 31-én jövünk haza és már 1-e éjszakára van egy túrám.

Hozzászólások: 0

Ezt tervezzük 19-én 16 órai indulással 22-én éjszakai haza érkezéssel. Részleteket konkrét kérésre bepötyögök.

1-2 hely van még a 6 személyes autóban. Eddigi utasok: Mariann, Csilla, Földi Roland.