Túrák a környező or...

3 Reactions
22.3 K Megtekintés
Hozzászólások: 0

A tátrai túrára az én autóm megtelt, de ha lenne még autós jelentkező, akkor 1-2 autó nélküli "várólistás" van....

(@montana)
Hozzászólások: 0

Nekem sajnos nem jó ez a hétvége, így nem tudok csatlakozni.

Hozzászólások: 0

A hétvégén jót túráztunk a Tátrában: szombaton a Szoliszkó-kör elmaradt, mert az utat lezárták, helyette a Kapor-csúcsot hódítottuk meg, vasárnap pedig a Fehér-tavi-csúcson voltunk. Szép időnk volt, leszámítva azt az egy órát, míg a Fehér-tavi-csúcsnál esett.
Vaterlo elvesztette tátraszüzességét és megszületett új egyéni magassági rekordja is.

Zsoltika: neked dobtam puszit, remélem eltalált, de nem lökött le a hegyről 🙂

(@histvan)
Hozzászólások: 0

.... Feltételezem, hogy Vaterlo esetében pont fordítva történt az akció... Ő még és már egy kemény legény, hiába a globális "felmelegedés" már 2000 fölött is...! (Lásd még Budapest Pride 2014....)

Gratula! Üdv! histvan

Hozzászólások: 0

Ezek után elég nehéz bármit is írni. 🙂 Legyen elég annyi, hogy őrületesen jó volt.
A csatolt kép a Fehér-tavi-csúcs meghódítása előtt készült, a Karó-tavi átjáróhoz vezető láncos rész előtt pihenve, várva, hogy leérkezzenek a lefelé igyekvők.

(@macikupac)
Hozzászólások: 0

Igazán köszönöm, de az Élet közbe szólt! Több napos hígfosás okán nem mentem...

Sziasztok!

Előre láthatólag szeptember második hétvégéjén megyünk ki a Retyezátba.

0. nap: kiutazás péntek délután 14.00 órakörüli indulás 500 km kb: 6 óra
Szállás Pietrele menedékház 1480 m

1. nap: Pietrele, Lolája-gerinc, Retyezát-csúcs, Bucura I, Kapu-Váli nyereg, Kapu tó, Bucura tó
egy része itt http://www.retyezat.ro/turistautak/SS_lolaja-gerinc#SS_lolaja-gerinc
Teljes mentidő: 7,5 óra 1150 föl, 610 m
Szállás: Bucura tó sátor

2. nap: Bucura tó, Judela csúcs, Judele torony, Tavak körútja
Teljes menetidő: 5-6 óra föl 700 m, le 700 m
Szállás : Bucura tó sátor

3. nap: Bucura tó, Bucura nyereg, Peleaga, Papusa, Zárt Kapuk, Gales- tó, Pietrale menedékház
Teljes menetidő: 9 óra föl: 980 m, le 1300 m
Szállás: Piertrale mendékház

4. nap :Hazaút, Hátszegi medence látnivalói: Dinoszauruszok völgye, Gura Apei víztároló, Erdélyi-vaskapu, Sarmizege-tusa amfiteátruma, Hátszeg –vára, Kolcvár stb.

Várható költségek:
Utazás autóval: kb 1100 Km + martica max: 35.000 Ft/ autó
Szállás a mendékházban : 35 lej/ fő= kb 5500 Ft két éjszakára
Akinek van kedve csatlakozni jelezze

Üdv

Sziasztok!

Augusztus 16-19 között megyünk ki megcsinálni a Magas-Tátra Magistrale-t. 4 nap, házakban alvással.
Akit érdekel szóljon szállásfoglalás miatt.

Üdv

Hozzászólások: 0

Augusztus 16-19. között a Dolomitokban túráztam az egyik erre szakosodott irodával. Az indulásnál kiderült, hogy van ismerős a csoportban, ráadásul egy BTHE tag, Viktor. A csatolt kép a 4 napos túra csúcspontjánál készült, a 3152 m magasságú Piz Boé csúcson.

(@histvan)
Hozzászólások: 0

.... Nem látom a biciklit....!? Miért nincs rajta a képen...! Azért ennyire kiengedni nem szabad..! (Nézd meg, én minden csúcsra föltekerek....)
Üdv! histvan

Sziasztok!

Hétvégén nekünk a rossz időjárás miatt nem Tátra hanem Retyezát jutott:)) Szuper idő, jó csapat és 4 csúcs nagy zsákkal.
Fotókat itt találtok: https://www.facebook.com/gabriella.gutti/media_set?set=a.724413314298144.1073741859.100001884455925&type=1

Tervezzük a Egyeskő 60 túrán való részvételt, a következők szerint:
Csütörtökön munka után indulunk, Marosvásárhely környékén alszunk egyet.
Pénteken időben indulunk tovább, hogy az autó célban hagyásával kapcsolatos logisztikai feladatok és a menedékházhoz vezető úton a szintek legyőzésére maradjon elegendő idő. Alvás a menedékházban, valószínűleg lesz ott vacsi is, mert igény van rá, de még nincs döntés, hogy csinálnak-e.
Szombaton és vasárnap túra.
Vasárnap a túra után hazaindulás, útközben vacsora, késő éjjel / hajnalban érkezés.
További infó itt: http://www.egyesko60.ro/
A mi autónk megtelt: GG, Rati Orsi, Hanari, Vatero, Tonesz és én
De szerveződhet még másik is... 😉

Egyeskő 60

A hétvégén Rati Orsival, Hanarival és Vaterlóval az Egyeskő túrán jártunk: csütörtökön munka után indultunk, rövid éjszakai pihenést követően pénteken Szászkézden megtekintettünk egy erődtemplomot, majd a logisztikai feladatok ellátása után Balánbányáról 4 km-en 700 méter szint leküzdésével jutottunk fel az Egyeskő menedékházba, a túra rajtjába. Becsekkolás és vacsi után viszonylag korán aludni térünk, hogy másnap kipihenten vágjuk neki az első napi távnak, ami 36 km-t és valamivel több mint 1700 m szintet jelentett, útközben érintettük az Öcsémet és az újonnan épült Szentlélek kápolnát. A nap végén táborhelyen a menasági közbirtokosság jóvoltából babgulyással vártak minket, a vacsorát követően az előző évi túra képeiből, rövid filmjeiből vetítés volt a fenyőfákkal körbe vett Szent László kápolna romjainál, majd a tábortűznél énekléssel, beszélgetéssel telt az este. A túra második napján 28,5 km és közel 1000 m szint várt ránk, nem volt kötelező, de mi megmásztuk a Szellőt, hogy még több és még szebb kilátásban gyönyörködhessünk.
Az utolsó bírói ponton pezsgővel és tapssal fogadtak minket, onnan már csak 2 km-t kellett megtenni a faluig.
Mind a két napon gyönyörű, napsütéses időben volt részünk. A túrán 103 résztvevő volt, igazán családias, jó hangulatú túra volt.
Menaságon míg megkerestük Vándorcsillag geoládáját, addig minden túrázó bért, és a záróünnepséget követően hazaindultunk.

Köszi a túratársaknak a hétvégét! Henriknek pedig extraköszönet a szállítmányozásunkért!

Jövőre is megyünk! 🙂

(@montana)
Hozzászólások: 0

Gratulálok a csapatnak a fárasztó, de szép túrához!

Hozzászólások: 0

A hétvégi túra kapcsán tényleg az a legfontosabb, hogy Henriknek köszönetet mondjak azért, hogy elvitt a rajthoz, ráadásul még épségben haza is hozott minket. Az már csak ráadás, hogy a kettő közötti időszak átvészelését a saját készítésű pálinkájával igyekezett megkönnyíteni. 🙂
Csak néhány kiegészítés Marian összefoglalójához:
1. Felháborító, hogy a rajtban a nevezéskor kell megtudnunk, hogy a nevezési díj az eredetileg meghirdetett 25 lej helyett csak 20 lej. 🙂
2. Kaptunk egy kis rövid bemutatót, hogy a teljesítménytúrát miért a nyájak leterelése után rendezik meg. Az 5 megtermett kutyus közül az egyik eléggé harcias volt.
3. Találkoztunk egy Medvével is. Erről Marian tud részletesebben beszámolni, ő beszélgetett vele a legtöbbet. 🙂

És egy kis színes:
A tavalyi téli körülmények között megrendezett túrán nagyjából 5 perc használat után elhagytam a túrabotom egyik hótányérját. Idén poénkodtam azon, hogy majd nézem az út mentén, hátha ráakadok. A Gyimesi-hágó kis faházikójában, ahol éppen a vasárnap reggeli palacsintáinkat fogyasztottuk, az egyik padon nem az elveszett hótányér ücsörgött türelmesen?
Tavaly megtalálta valaki, leadta a házban, s azóta várta gazdáját. 🙂