Tudtok adni egy referencia-térképet? Azt láttam, hogy a nőtincsi P4 már rajta van a 2018-ason, de a K4 még biztos nincs. Nekem az volt a benyomásom, hogy több olyan út is szerepel rajta, amit már benőtt a természet.
A legutolsó kiadás a referencia.
Nekem van egy 2018as térképem, azt odaadom szívesen ha kell.
Szerintem is van több olyan út, ami a térképen szerepel csak (vagy fel sem lett teljesen festve, vagy nem éppen járható).
A mai napon elkészült a Galgaguta vasútállomás és Evangélikus templom, valamint Vanyarc Tabán utca és Isten tenyere-rét között a fehér alapok felfestése két rétegben. Már csak a színt kell befestenünk és készen vagyunk a teljes szakasszal. Üdv mp
Tegnap (07.06) elkészült Galgaguta vá. és Vanyarc végéig a Z+ befestése. Még 1,5 km Z+ festés, 2-3 kis oszlop állítása, plusz a gutai ravatalozónál némi zöld irtás és kész.
Üdv:
mp
Tegnap (07.12) befejeztük a Galgaguta vasútállomás - Isten tenyere-rét közötti Z+ jelzés teljes felújítását.
Üdv:
mp
A Pest Megyei Piros Kirándulóközpont és az Óriások pihenője közti szakaszával elkészültünk a hétvégén. A pallósor után van egy szakasz, ahol nem volt mire festeni, azon a részen a jelzés nem követhető.
Az billenő híd és a Török-rét vége közt már elkészültünk a dupla jelzésalappal, de ott van egy kb. 50m-es, reménytelenül sűrűn benőtt szakasz, amivel kéziszerszámokkal nem tudtunk mit kezdeni.
A hétvégén befejeztük a Kosd és a Török-rét közti PMP szakasz festését, azaz a vállalt Katalinpuszta-Kosd szakasz elkészült.
Köszönet mindenkinek, aki részt vett a festésben!
Az elmúlt napokban dolgozok a Diósjenő - Romhány útvonallal kapcsolatos ajánlaton.
Csatoltam egy frissített térképvázlatot, valamint készítette,m a GPSies-en is útvonalat: https://www.gpsies.com/map.do?fileId=fgxswyzpcizuacyi
Szia István,
Bocs a megkésett válaszom miatt.
Jobb lenne, ha a Prónay-kilátó – Romhány közötti szakaszon nem az OKT-val fonódva vezetnénk az új jelzést. Ez több mint 4 km, ez sok.
Nézem a térképet, de nem látok értelmes megoldást. Ebben az erdésztől segítségét kell kérni.
Kornél
A Kuruc Emléktúra nyomvonala (S+ majd S- jelzés) túl hosszú?
Szerintem annak értelme nem sok, hogy csakis a fonódás elkerülése végett legyen egy másik, az Oktvel majdnem párhuzamos, de semmi plusz látnivalót nem érintő nyomvonal.
Ha Romhány, akkor fonódás, ha nem Romhány, akkor más nyomvonal.
Mint "Emlékút"/"Vándorút" akár az OKT nyomvonalán is vezethet, terepi jelzettségben ugyanakkor négy kilométeres fonódást felfesteni nem hasznos, mind a festése mind a karbantartása erőforrás-pocsékolás lenne.
Csak hangosan gondolkodom: az Út táblákkal és/vagy kiadványokban jelölten Kemence - Romhány, de jelzése Rétságig/Bánkig Z-, utána Z+ végül K- ?
Srácok!
Mindenkinek köszönöm a jelzését, hozzászólását, de jövő héten az erdészet felé válaszolnunk KELL. Az illik már rég elmúlt.
A véleményem, hogy fonódjon a Kékkel Romhányig, onnan pedig a S lenne az emlékút Nézsáig. Így Kemence és Nézsa között csak egy jelzésváltás lenne. Tudom, nem szerencsés, de az információk meg nem léte miatt rossz döntés született. A "B" variáns, hogy elfeledjük az emlékutat és levezetjük a Z-et Alsópeténybe. És majd adunk neki valami más nevet (a Palóc Zöld már kilőve), amire ráfűzhetünk egy túramozgalmat. 45 kilométerért már megéri.
Tehát jöjjön a véleményáradat még, sőt kell is.
Üdv:
mp
Hahó,
Én a Pali javaslatát támogatom, miszerint a Z sáv csak az OKT-ig érjen. Így a két kék – BKT és OKT - össze lenne kötve a Z sávval.
Innentől az OKT Romhányig tartó szakaszát javaslom „Emlékútnak” elnevezni.
Erre van már több példa az OKT-n:
• dr. Vizkelety László útja Magyarkút felett, vagy
• dr. Pápai Miklós útja a Budai-hegységben.
A felesleges fonódásokat kerülni kell, nem szabad pluszba 4 km-t felfesteni.
Üdv,
Kornél
Szerintem sáv jelzés csak úgy a terepen ne érjen véget. Sok száz kilométer fonódás van az országban, én sem szeretem őket, de ha Romhány felé megy le, akkor ez a legertelmesebb alternatíva.