Pár gyors kérdés:
1. Útvonalvázlatokat, térképet csináljak, nyomtassak?
2. Autóbeosztásokat csináljam a jelentkezés alapján vagy más szeretné?
3. Hasonlóan csapatbeosztások első verzióját megírjam vagy valaki érez erre késztetést?
Ha kell, jövünk kocsival, ha nem, akkor vegyetek fel menetben! 😉
Vasárnap szívesen mennék a P+-re a Vár-nyereg - Aklok-rétje környékére!
Nincs különösebb kívánságom, oda megyek, ahol szükség van rám. Talán annyi, hogy ez az első jelzésfestésem, tapasztaltabb csapattársak tehát előnyben (cserébe ingyen kínai nyelvlecke!!!).
Laci vagy vaterlo
U.i: Még egy urazás és kilépek a szervezetből. 🙂
Szerintem most Varga alezredest (mint az árvízi védekezés operatív törzsének egyik vezetőjét) most kíméljük meg az eféle részletfeladatoktól... Tehát, az autós leutazás részletei most aktuálisak. És úgy látom vagyunk elegen, hogy akár menet közben vagy akár a tett színhelyén is be lehet osztani a csapatokat. Kérdés még a muníció, tehát a festék, szerszámok stb. ...
Üdv! histvan
Szerintem érdemes a lehető legtöbb mindent előre tisztázni, ezzel a helyszíni plusz diskurzust, teendőket spóroljuk meg. Ami időt jelent, így délután hamarabb vagyunk készen...
Tehát akkor hamarosan küldök utazásokra, teendőkre és csapatok beosztására tervezetet. Remélem még ma estig!
Pitykével szombaton ezt a két szakaszt festjük (ha kapunk még egy főt, annak örülünk):
1/3. Kenyeres-forrás-Lapos közötti S O (fadöntések,vágások miatt) (~ 1 km) (2 ember, 1 csapat)
1/4. Királyháza(műút)-Fonottság közötti P sáv (fadöntések,vágások miatt) és fonódó K4zet (~1,5 km) (3 ember, 1 csapat)
Szállást kérek, amnnyiben még lehet. Ha nem, akkor ennyi. Vasárnapot még nem tudom.
Üdv,
Szabolcs
A csapatok beosztását illetően mi is kérnénk, hogy tapasztaltabbak mellé osszatok, mivel még nem festettünk jelzést ezelőtt. Köszönjük!
István,
köszönjük az utazási és munkatervek elkészítését. Várjuk.
A beosztásoknál az új emberek természetesen a jártasabb kollégák mellé kerülnek majd.
Részemről szombaton valamelyik gerincútra szeretnék menni, preferáltan a Rakottyás-bérc (p-négyzet).
Laci,
Az "úr" megszólítás bő évtizedes hagyomány a társaságban, e mellett a "bácsi" fordul még elő. Ezek ide tartoznak, s abszolút pozitív értelemben használjuk. 😉
Elkészült az első verziója annak a táblázatnak, amiben benne vannak az utazások, csapatok és teendők. Ehhez 1-2 rövid megjegyzés:
1. A két hosszabb szakaszra 2-2 csapattal terveztem.
2. Szerintem elegendő időnk lesz, hogy vasárnap megcsináljuk a Z négyzetet a Gerendás-büfétől.
3. Utazás: hazafelé Gabiéknek el kellene hozni Tamásékat Vácig, ha lehet.
Kezdés szombat reggel 8 körül Királyházán, munka vége szombat délután 16 körül.
Vasárnap kezdés 8-9 között Törökmezőnél illetve Bányapuszta felett, munka vége 15 körül.
Jöhetnek a kérések, s vélemények. Hamarosan érkeznek a térképek is.
Köszönjük!
az időbeosztások szerintem jók.
Szombaton 20-an leszünk, így csapatjavaslatok:
1. és 2. csapat
A gerincutaknál javasolt lenne 7-7 ember indítása Királyházáról, három lépcsőben indítva:
1. lépcső: 1 fő kijelöl és írt, 2 fő fehér alapot fest,
2. lépcső: 1 fő második fehér alapot fest és 1 fő szürkéz vagy barnáz
3. lépcső: 2 fő színez
időjárástól függően kb 30 perces csúsztatással indítva az egyes lépcsők.
Ez szerintem effektíven működhet.
A Csóványosig lévő közös szakasz pedig felezve, vagy a haladás szerint egyeztetve ott és akkor, vagy a 3. 4. csapat bevonásával.
3. csapat:
A Fonottsághoz és a Kenyeres-forráshoz mehet három ember
4. csapat:
3 ember pedig Vár-nyereg - Aklok-rétje szakaszra.
Ami marad + az OKT újítás maradna vasárnapra.
István!
Engem hová osztottál be? Nem találom a nevem a táblázatban. 🙁
-Tj-
Ps. Szalai dr. szintén lemaradt.
Hibázni én hibáztam. Frissítve a táblázat.
Kéretik tekinteni.
Néztem.
Részemről O.K.
-----------------------------------------------
Az erdészet felé lejelentettem az érkezésünket és a tervezett munkákat.
üdv
Köszi. A meló most már O.K. A közlekedés nem O.K. Szalai Pisti autójával megyünk.(lásd: #6966. és #6977. Hsz.)
-Tj-
Megnéztem a terveket, nekem jó.