Börzsönyi jelzésfes...
 
Értesítések
Minden törlése

Börzsönyi jelzésfestések

1,811 Bejegyzések
16 Felhasználók
69 Reactions
58.1 K Megtekintés
(@zengo)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

A csehek ennyivel felkészültebbek:
https://en.mapy.cz/turisticka?x=18.9427621&y=47.8878384&z=15

Üdv:
mp


   
VálaszIdéz
(@sebpali)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Sziasztok!
Beadásra került ma az idei MTSZ-es pályázat. A megbeszéltekhez képest még a Kemencei Sárga egy részét beleraktam, amit Jani vállalt magára, de így sem érjük el a 20km-t, így a Cserháttal együtt is várhatóan tudjuk könnyen teljesíteni.

Nagyirtás Z+ és P+, 2,9km - SP
Aklok-rétje-OKT P+ és Hanák-rét-Rakodó P3, 4,1km - Egyesületi/esetleg BJ
Fekete-völgy elág. - Lopona fő S és Cicőke S3 , 6km - BJ
BKT Diósjenő központ - Pénzásás előtti Z+, 6,3km - Egyesületi/esetleg egyéni

Emlékeztetőül, a következő munkás dolgok futnak még idén.
Korábban már vállalt szakaszok, elsősorban egyesületi de megbeszélés alapján egyedül is ténykedhető
Cserhát, Palóc S: Diósjenő - Alsópetény 23
Cserhát, Palóc S: Alsópetény - Keszeg 7

További idénre tervezett vagy felmerülő munkák (zárójelben előkészítésre terv.nap és terepi nap kb. hasra tippelve)
Piros Sáv vár-bérc terelés - egyeztetés, utána kivitelezés (1 2)
BKT Koppány-nyereg Fekete-mocsár visszaterelés - egyeztetés, majd kivitelezés (1 2)
Palóc Sárga táblázás (4 4)
Nagymarosi erdészet területén táblázás, tervezés, grafikai terv, anyagbeszerzés és megmunkálás, terepi munkák (6 6)
Kisirtástól Északra turistaút-hálózat újragondolás - tervezés, egyeztetés, esetleg kivitelezés (2 10)
BezeckyJani: Nosztra-Kóspallag P- festés ha sikerül Tari Józsival egyeztetni (0,5 3)
Királyháza - híd/palló (Piros-) - egyeztetés, mérés, anyagbeszerzés és megmunkálás, terepi szerelés (2 4)


   
VálaszIdéz
(@zengo)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Hali!

Tegnap küldtem fotókat a Szanda-nyereg - Szanda-vár közötti KL-ról Kornélnak. Nem emlékszem, hogy azt az OKT-hez vagy az egyébhez kellett volna sorolnunk, mint pályázat. 400-450 m az egész, felújítandó, ha már ott vagyunk meg kellene csinálni.

Üdv:
mp


   
VálaszIdéz
(@zsolti)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Börzsönyi turistatérkép 1956-ból. Azért ez a jelzéshálózat még átlátható.


   
VálaszIdéz
(@bezijani)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0

   
VálaszIdéz
(@bezijani)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Üdv mindenki!
Végre személyesen is bejárhattam a piros sáv leendő útvonalát a Salgó vár közelében. Nos azt kell megállapítanom, hogy Darányi úr tökéletes alternatívát mutatatott meg. Az útvonal kicsit rövidebb, de szintesebb is a jelenleginél. A fotót a Várbükkről készitettem a főgerinc felé!


   
VálaszIdéz
(@talisen)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Zsolti, ez azért nem mindennapi térkép, kösz.


   
VálaszIdéz
(@bezijani)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

1956 és 2020 közt van némi párhuzam. Mindkető elég szerencsétlen év! Tudnák mutatni 1800 évek térképét is, sokkal átláthatóbb!


   
VálaszIdéz
(@sebpali)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Ma bő 600m-en 46 db jelzés létrehozásával (...szeretjük a csomópontokat és a fonódásokat...) Kisirtáson befejeződött a Sas-hegyek nyerge - Z+ - Nagyirtáspuszta vá - P+ - Kisirtáspuszta útvonal teljes felújítása. Szándékaim szerint BTHE 1. osztályú lett, de persze majd minősítik az erre hivatottak.
Mai szenvedések, hátha valakinek örömet okoz: egy 15 percig keresett sablon (a Kisirtási híd gerendái közé esett, az alatt is 10centis üregbe - csak negyedszer visszamenve találtam meg), egy lejtőn guruló vödör némi elfolyó és persze mindent össszekenő piros festékkel (hurrá, a többi festék zárva volt), majd a munka végeztével 8 óra terepi mozgás után leesik a tantusz hogy az utolsó (első) fára hülyeséget festettem - nem baj, száradásokkal együtt alig háromnegyed óra alatt javítottam....

A következő héten várhatóan Diósjenő-Pénzásás BKT a terv, ha fel lehet menni autóval akkor Pénzásásról indulva, valószínűleg kedden.


   
VálaszIdéz
(@zengo)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Mennék Pali én is, de dolgozom.
Jó munkát!

Üdv:
mp


   
VálaszIdéz
(@zsolti)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

A jövő héten kedden és csütörtökön fogok dolgozni. Ha hétfőn vagy szerdán mennél, tudnék segíteni sablont keresni vagy festéket a hegyoldalban szétönteni.


   
VálaszIdéz
(@sebpali)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Két téma:
- 1) Palóc Sárga Diósjenőn vezetése: A BKT festésekor némileg meglepődve figyeltem fel a kialakított falun belüli nyomvonalra.
1A) Nem szívesen kérdezem most, hogy már festve lett, de muszáj megkérdeznem: biztosan ezt akarjuk? A K+ eredeti bekötésének nyomvonala sokkal egyszerűbb a vonattal érkezőknek ha szakaszolnának. Van valami oka hogy a kővel szórt Kinizsi utcát választjuk a meglevő turistautak nyomvonala (KSZ/K+) helyett? 1B) Mi lesz most azzal, hogy a régi sárga ott fut a vasútállomásra, az új meg virít a faluban - a kettő együtt nem maradhat sokáig. Laminált tájékoztató? Oszlop van ide (Főtér/Dió vendéglő, vagy esetleg ha mégis K+ nyomvonal akkor Táncsics/Szabadság u. elág.) tervezve? Tájékoztató kell a vasútállomásra is, ott van oszlop meg MTSZ-es tábla bármelyikre szerintem laminált mehet.
Az MTSZ-es BKT pályázat miatt fentiekről kéne megállapodnunk/mondanunk valamit egy-két héten belül (Pénzásás-Diósjenő készrejelentés) mert különben nagy eséllyel (és némileg jogosan) bele fognak kötni.
1C) Ez már apróság, de nagyon fura hogy a BKT a főtéren a parkon keresztül van vezetve, az új sárga meg az aszfalton lett - ha ez nem szándékos volt akkor szívesen összevezetem majd őket - ne alakítsunk már ki dupla csomópontot a tér északi és déli oldalán is!. //Az OSM helytelenül mutatja a BKT nyomvonalát is, de a TUHU-n jól látszik amiről írok: A BKT a főtéren nem az aszfalton megy. https://terkep.turistautak.hu/?zoom=17&lat=47.94276&lon=19.04421&layers=00B00FFFF //
Erre is kérnék választ hogy ennek megfelelően zárhassam le/módosíthassam a BKT festést/fonódást.

- 2) Jelzés- és táblafotózás miatt Nagyirtás-Koppány-nyereg környékén jártunk tegnap. Meglepődve láttam, hogy Koppány-nyereg környékén a Pirossal fonóddó szakaszon kb. 15 jelzéspáron a K+-nek csak fehér alapja van, úgy sejtem ez a tavalyi P- felújítás kapcsán maradhatott ki. Ha valaki arra jár és tud, vigyen már sablont-rongyot-festéket-ecsetet, fél óra alatt pótolni lehetne... ha előre tudom, tegnap megtehettük volna:(


   
VálaszIdéz
(@bezijani)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Üdv mindenki! Palival tegnap beszéltem és kérdéseire válaszoltam. A dió előtti elágazást javaslom áthelyezni az aszfaltra ,mivel a kis ösvényke enesen egy parkoló érkezik.A többit később.


   
VálaszIdéz
(@zengo)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Szintén beszéltem tegnap Palival és Oszival is.
A Sárgát Diósjenőn belül - Jani javaslatára - az e-mail-ben küldött nyomvonalra helyeztük. A vasútállomásról érkezőknek a K+ helyett készítünk egy S+ -et, ezzel tudnak elindulni a S Tolmács felé vezető részén. Így Pali neked egy részen a S meg kell szüntetni (a K lekerül a S helyére) egy nagyobb részen pedig a K - Z - S+ fonódást kell létrehozni. Szívesen megyek segíteni, de az elkövetkezendő két hétvégén nem leszünk a megyében.

Üdv:
mp


   
VálaszIdéz
(@bence)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Sziasztok!
Június 10-11-én, 17-én és a 22-ei héten be tudok ugrani jelzést festeni. Ha valakinek van még érkezése, csatlakoznék.
Bence


   
VálaszIdéz
Oldal 102 / 121